Vi provade kepsen när vi kom hem från dagis, och den passade perfekt.
Det jag ska tänka på till nästa gång är att lägga till lite extra sömsmån i nederkanten.
Tyckte att det blev lite snålt med bara 1 cm som mönstret ville.

imorgon kommer jag att sy hatten med volanger.
I det rosa moln tyget kanske? 

 

mönstret till mjukliften kom idag.
och det är en hel massa grejer som ska köpas till det.
Kommer att kosta en slant den där...
Men det gör juh iofs de nya också och min blir unik!

Jag tänkte iaf åka till dollys tyger och köpa foder till den.
När jag va där sist hade dom ett ganska stabilt tyg för 10kr metern som jag tänkte använda.
Aptyget som jag vill använda som insida till liften och vagnen kommer inte in på lager igen förrens den 27: maj... Så det är bara att vänta.
Tänkte köpa lite duffelknappar med om det finns, alla knappar kostar 1kr på dollys.

imorgon...








;?

Kommentera

Publiceras ej