Nu var det en evighet sen det hände någonting!
Och jag kan faktiskt säga att jag inte gjort så mycket heller.
 Men jag har jobbat.. söndag, måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, fredag(från 8.10-21.00)lördag, söndag.. sen jobbar jag idag måndag...
Nästa gång jag är helt ledig är på Lördag, och då ska vi åka till ikea.
Det här skulle egentligen varit sista veckan på vikariatet, men de har bett mig att stanna tisdag onsdag nästa vecka med.

Så jag har fullt upp!
Till och med så att jag glömde att beställa ap-tyget!!
tänk att jag har väntat sen i mars på det och när det kommer in så glömmer jag att beställa det!



15 meter kommer hem till mig i min brevlåda.
Förhoppningsvis räcker det till att klä om vagnen och sy en babylift.
Sen ska det bli ett påslakan och kudde till lillkillen, 2 sacco-säckar i miniatyr.
Sen skulle jag vilja göra en tak-vagga a lá Leander.
Måste bara komma på något bra sätt först.
Och kanske lite smått och gott..
Beställde även lite svarta tyger och vadd, men det är inte jätte roligt att lägga upp bilder på.


Nu ska jag röra mig mot MVC sen ska jag sätta mig på balkongen och brodera lite stolekslappar.
104 och 98 blir det.
Lägga ut de singoallorna på tradera, sen allmänt ta det lugnt tills jobbet börjar.
Ska försöka bli bättre på att uppdatera!

Sen måste jag bara få ur mig en grej!
När jag köper kalsonger till lillkillen (stl 92) så är i princip alla anpassade för blöja..
Varför då!? börjar man inte köpa kalsonger till barnen för att dom slutat/håller på att sluta med blöja?
jag fattar inte... helknäppt tycker jag!
Ska satsa på att sy egna kanske.. någon som har ett mönster?



;?

Kommentera

Publiceras ej