Det är några detaljer kvar.
Men jag tänkte visa hur långt jag kommit.



Det som är kvar är att sy en stickning i överkant, sen ska jag sy "flaskfacken" undertill.
Sen är det karborrband som ska på runt dem så de sitter fast, och på sidorna så man kan sätta fast den på vagnen.

Har kommit på nu i efterhand hur man kan göra det lite smidigare, men det är juh meningen med att sy ett prov, man lär sig av sina misstag.
Eller.. misstag och misstag.. Det har inte blivit fel, man kan bara göra på ett lättare sätt.



Det kanske låter lite konstigt, men det jag är mest nöjd med är hur fin undersidan är!
Jag har smygsytt runt hela kanten nu, men där har jag också kommit på hur jag kan göra det på ett annat sätt.



Om man är lite nyfiken och vill komma och känna och klämma är jag på plats på Kronobergsgatan 7 Lördagen den 8:e Maj, alltså nu på Lördag.
Jag kommer med säkerhet vara där mellan 12 och 15, men säkert lite innan och jag stannar så länge det behövs om det skulle vara stor efterfrågan.

Jag skulle vilja sätta upp ett bord utanför, så folk lite spontant skulle kunna kika förbi, men just nu ser det ut som om det inte kommer att bli något vidare väder för det.
Smhi säger massa moln/regn.. men hur ofta har dom rätt egentligen?

Nu måste jag plocka undan och hoppa in i en dusch innan det är dags att jobba på riktigt 




;?

Kommentera

Publiceras ej