Nu ska vi se...
Jag lovade ett långt inlägg med bilder osv. osv..
Men vi vet att det aldrig blir som jag tänk mig eftersom jag har massa saker för mig samtidigt!

Tomteklänningarna slår i år!
En i Stl 92 åker iväg imorgon, med en liten överraskning som jag inte kommer avslöja..
Men jag hoppas att Julia blir glad :)
Sen ska även Felicia få en i Stl 86, hon kommer också få en överraskning i sitt paket :)

Sen har jag fått en förfrågan om att sy ett lapptäcke till en bebis som ligger i magen fortfarande.
Det ska representera Finland, Sverige och Holland eftersom föräldrarna kommer därifrån.
Det ska bli jätteroligt att sy, och jag ska komma ihåg att visa resultatet!

Vill du få någonting uppsytt är det bara att skicka ett mail!

[email protected]

Ingenting är Omöjligt



;?

Kommentera

Publiceras ej