I torsdags blev det klart med min första återförsäljare och lite av mina saker började säljas i butiken!
I fredags ringde hon och behövde mer!

Så det går bra!

Dock har jag slut på namnlappar nu och det tar några veckor att få dem från fabriken :(
Så jag får hoppas att hon håller ut tills dess!



Återförsäljningen firades med tygköp såklart och denna blev till.
Detta är min tredje blommiga som jag sytt, men jag kan inte låta bli!
Det blir juh så fint!



Jag håller på att prova fram ett mönster på singoalla klänningar, och detta är det första provet.
men jag skulle vilja se den på någon med armar och riktiga axlar!

Sen har jag sytt massa grejer och glömt ta kort, jag måste verkligen bli bättre på det!

och sist men inte minst kommer det jag håller på med just nu



Jag håller på att brodera mitt nya skal med korsstygn!
Det tog hur lång tid som hellst att få till ett bra mönster, men nu kännerf jag mig nöjd!
Hoppas att det ser lika bra ut på skalet sen!


Natti!

Kommentera

Publiceras ej