Är vad det har blivit de senaste dagarna..
Men så kommer det nog att vara.

Idag har vi busat och lekt och nu på kvällen har jag städat och rensat lite.
(Kommer grejer på tradera imorgon kväll..)

Imorgon är det dax för singoalla auktionerna att ta slut, jag hoppas att vinnarna kommer att bli lika nöjda som jag med dem.

Skulle vilja sy lite mer än jag gör.. dvs nästan inget nu, men jag är så otroligt trött i ryggen på kvällarna.
Och då har jag inget tålamod och det går inte bra när det gör ont..
Men några veckor till, sen får bebben ta och komma ut.




Nu är det sommar och sol och jag tycker att det är helt okej att bara slappa och vara ledig.
Så kör jag igång ordentligt i höst igen..

Och till jul kommer juh tomteverkstaden igång igen :D


Sov gott sålänge!


;?

Kommentera

Publiceras ej