Jag ska inte skryta med att jag gjort så mycket de senaste dagarna..
Minstingen och jag har sovit middag och myst medan Lillkillen varit på dagis.

Jag håller på att virka en lurvig bläckfisk och en sjal.
Sjalen till mor min i födelsedags present och bläckfisken får killarna dela på..
Båda är lite halvfärdiga, bläckfisken måste jag köpa mer garn till, och det är inte högt prioriterat på min lista just nu, så den får ligga på hyllan ett tag.
Sjalen kan jag lägga in en bild på ikväll..



Byxorna jag sydde..
Dom passade inte riktigt..
Minstingens är lite stora, men det är iofs alla hans kläder..
Men dom till Lillkillen tyckte jag verkligen var bra, men han har tydligen växt ordentligt över sommaren.. Tur att jag bara sydde ett par byxor...
Ska lägga till lite på längden, sen ska jag sy upp ett litet lager mysbyxor.
De kommer att vara jättesköna att ha under overallen när det är dags för det..

Nu får vi se vad dagen bjuder på för äventyr!





;?

Kommentera

Publiceras ej