Har inte blivit av att sy något på vagnen idag heller..
fint väder och massa ärenden tog över våran dag.

Har kollat igenom mina tyger och även hittat lite annat som jag tänkt byta in mot lite kontanter på tradera.
Kontanter som i höst kommer att bli min coverstitch.

Säljer en av de dreggellappar jag tycker blev bäst.
Har en annan modell med apor som jag tror kan va bra.

Kommer att bli mycket lättare för mig i höst när jag har en egen modell.
Lillkillen är lite stor..

Sen är det dags för mina vinterkläder!
Jag tycker bäst om flufftossorna!

Jag ska också försöka ge mig på att sy en åkpåse, en overall (2 om det går bra), och lite kallsingar till Lillkillen.
Men först har jag vagnen, och sen mjukliften.
En sak i taget..

Sen har jag juh min nya kamera nu..
Vem vet vad det kan innebära?




;?

Kommentera

Publiceras ej