Har haft några skitveckor, men nu ska det bli ändring på det!

Först ska jag bara berätta att läkare inte skriver ut pencillin mot bihåleinfammation längre..
Det går över av sig själv..
Jag kan säga att när man har två barn går ingenting över av sig själv tillräckligt snabbt!
men men..

Lite har jag hunnit med fast jag varit sjuk
(jag är en sån där mamma som aldrig kan göra ingenting)

Jag har bytt ut skrivbordet i min syhörna till ett syskåp
(datorskåp från ikea)


 
Jag har velat göra det ett tag, men har tyckt att det varit onödigt att lägga ut en massa pengar på det, men så råkade jag ramla över ett som var gratis!
Bortskänkes mot avhämtning!
Tack Ulla!
Så nu står det superbra hemma hos mig.
Lånade bilden från blocket.

Sen har jag beställt lite grejer från stoff&stil, vet inte riktigt vad det blev, har inte orkat öppna paketet.

Måste nog säga att mitt mål de närmsta veckorna är att få klart lite grejer som ligger och väntar och sälja det.
Har nämligen bestämt mig för att jag förmodligen kommer att köpa coverstich/coverlock på syfestivalen, eller i anslutning till den.

Nu måste jag äta något medan lilleman sover!




;?

Kommentera

Publiceras ej