Det var inte igår jag skrev något...

Sen sist har jag sålt tunikan och byxan jag fick en beställning på.



Glömde att ta en bild på settet tillsammans innan jag sålde det.

490:-
För tunika med tryckknapp och byxa, båda i velour.
en 1-årspresent till en liten tjej.

Jag mötte upp köparen i butiken och när jag var där bytte jag i skylten.
Det var verkligen på tiden!
Nu ska jag försöka fixa till ordentligt till slutet av oktober..
är det förtidigt att sätta upp tomtedräkterna då?



Jag behöver juh tid på mig att sy dem, det är ett väldigt pilligt jobb!
Fuskpälsen syr jag fast förhand för att den ska sitta så snyggt som möjligt, och det tar ett par timmar.

459:-

Tar jag för tomtedräkt eller tomteklänning.
Den är sydd i röd velour och vit fuskpäls.

Stl 80-104



Förklädet är sydd i grov vävt linne

59:-


Jag har en auktion ute på tradera nu, och det har kommit lite förfrågningar men ingen beställning än.
Jag ska också säga att jag har stött på ett litet problem.
Den vita fuskpälsen har gått ut ur sortimentet... Jag har en bit kvar, och den räcker till några tomtedräkter.

Så det är först till kvarn!

Undertiden leter jag vidare...





;?

Kommentera

Publiceras ej