Nu är vi tillbaka i Sverige!
Skönt att vara hemma, men det är med lite sorg i hjärtat man lämnar detta vackra land!



Vi har rest runt och sett mycket, vackra stränder och tukost hav, men jag har fastnat för bangkok!
Där finns allt! Både på gott och ont!
Många som varit i bangkok säger "aldrig mer", men jag kan inte låta bli att åka tillbaka gång på gång!
Nu när barnen får man såklart anpassa sig efter deras behov och nöjen, men när de är stora ska jag utforska varenda millimeter av den staden, det lovar jag!

Innan vi åkte var det mycket att göra. Vi ska flytta i September så det var massor men gamla och nya lägenheten, sen räkningar och jag hade en del saker att sy klart.
Jag fick iväg en lappklänning (som tyvärr var för liten!) och en mössa utan att ens ta kort på dem!
Men matchande mössa med namn och halsduk fick jag i alla fall en bild på :)



Nu har jag massa ideér och det kliar i fingrarna efter att ha varit ifrån mina maskiner så länge!
Jag vet inte var jag ska börja.. Det är massor jag vill göra och mycket jag måste göra.
Vi måste även göra en rejäl rensning av lägenheten, lika bra att passa på när man endå ska flytta eller hur? Några tips?

Nu ska jag ta tag i att packa upp det sista som blivit liggande!

ByeBye for now!




;?

Kommentera

Publiceras ej