Vi börjar med linnet



Det är det första jag gjort och detta är i Stl. L. Imorgon ska jag iväg och träffa en vän som nyligeen fått barn och tänkte överraska henne med en present.
Hon fick en flicka, och har bara killar i släkten så hon har nog blivit överöst av rosa babyprylar och kläder :)
Därför satsar jag på en present till henne!
Hoppas attt den passar!



Sen har jag återigen varit och lämnat mössor och dregglisar och halskragar till min återförsäljare i Sundbyberg.

VIDE Smycken & Presenter
Sturegatan 28
i Sundbyberg






Nu är mina namnlappar helt slut!
Men jag hoppas att de kommer i nästa vecka!

5-6/5 kommer jag att stå på marknad i Liljeholmen, och i och med mina nya återförsäljare är det ganska tomt i lagret, så jag måste sätta fart!

På torsdag sitter jag på ett plan till London!
Min kära mor har bjudit mig på en barnfri resa, det ska bli jätteroligt!
Och självklart kommer en hel del av shoppingen vara sömnadsrelaterad :)
Band, tyg och pressarfötter står på menyn, hoppas mamma vill följa med!



Denna tröja sitter Lillkillen i just nu..



Och denna sydde jag till Liam för två veckor sedan, han fick själv välja tyger.
Jag tycker att han gjorde ett ganska bra jobb!

Till sist så går det framåt med mitt broderi



Sakta men säkert!
Om jag lyckas smuggla nålen genom säkerhetskontrollen så hinner jag brodera lite på planet :)




;?

Kommentera

Publiceras ej