Nu har jag äntligen en fungerande (någorlunda iaf.) dator hemma!
Det jag inte har är en fungernade kamera.. men men.. halvkassa mobilbilder är också bilder :)

På väg hem från jobbet ikväll satt jag och filosoferade över en webbshop..
Men jag har ingen aning om hur, så jag googlade och hittade ingenting som gjorde mig klokare!
Jag är sååå dålig på datorer och grejer!

Men jag tror jag har läst att det ska gå lättare om man bloggar på wordpress, men vad vet jag egentligen..
och sen måste jag nog ta tag i att registrera ett företag och skaffa f-skattsedel först.
Vad dom pengarna nu ska komma från..






Nu när jag sitter framför datorn satt jag och kollade igenom gamla bilder och hittade dessa!
jag är super nöjd med det mönstret, undra var det är?
kanske skulle ta och slå till på att sy ett par i något annat luddigt tyg..






Nu blir det till att klippa ut dreglisar för mig!
karborre eller tryckknapp bak?
det är frågan..

1 kommentarer

Karin

12 Mar 2012 19:30

Hej! Vilka fina grejer du syr =) En bra webshop är http://www.trezer.com enkel att förstå sig på och duktigt folk som driver den. Men man måste förstås ha F-skattsedel, annars hade jag också använt mig av den =)

Kommentera

Publiceras ej