Igår en väldigt produktiv dag.

Den började tidigt med ett besök på Stoff o Stil i kungens kurva, sedan bar det av mot IKEA för att handla vissa nödvändigheter till hemmet.
på Stoff o Stil köptes detta tyg som förvandlades till två stycken klänningar (japp, min favvo modell!)


Vet inte riktigt hur bilden fick sin konstiga färg :S

Sen syddes ett babyörngott som var så snabbt att det inte ens fastnade på bild.
Det var det och en 25års fest jag han med igår.

Jag har suttit och klurat på bodymönster ett tag och jag tror det börjar likna något nu.



Det här är ett bodymönster jag fått fram genom att smygkolla lite på bodys i butik och mäta en gammal body jag har hemma.

Detta är i stl. 62 för jag har en grann bebis i den storleken så den kan lätt provas.
omlottbodyn har jag utklippt i Stl. 56 med och så kommer en "vanlig" body i Stl. 62.

Det är bara jag och lillkillen hemma och nu ska vi bege oss ut för att äta lite lunch och sedan ska vi på 3års kalas och grilllning efter det, tveksamt om jag orkar sy efter det.

ses!

Kommentera

Publiceras ej